vineri, 31 decembrie 2010

Concluzii

O alta zi,o alta dimineata in care aceleasi ganduri imi strabat mintea inainte si inapoi fara sa se opreasca,fara a disparea...Probabil inca stai in patul tau,dormind si visand ceva frumos sau fiind treaz si mintea zburandu-ti tot la un vis.A mea e permanent captiva intr-o iluzie ce-o tine puternic,are posibilitati inzecite sa plece dar nici nu prea vrea.Cu toate ca nu ii este bine.Se incurca in propriile-i sfori in fiecare zi incercand incontinuu sa gaseasca un raspuns coerent pentru tot ce se intampla.Tu ai incercat de multe ori sa pleci,sa lasi totul balta sa-i zici ca nu mai are rost,sa-i zici SA PLECE!A incercat...atunci,pana cand tu i-ai intins o mana si-ai chemat-o inapoi.
Nu ti-a multumit,nu i-ai multumit.Erai...inconstient?Nu,nu erai.Erai mincinos?Nu n-ai fost.Erai egoist?Nu,nu erai.Erai doar TU...din nou TU.La care ti-am spus candva,m-as intoarce in orice clipa...ca...voi fi mereu Aici.
Lacrimi si lacrimi asteapta momentul in care vor incepe sa curga,dar nu le las.Cel putin asta mi-am propus.Am plans destul,si-a fost groaznic!In fiecare zi,si-n fiecare particica a fiecarui minut iti simteam lipsa.Mi-am promis,o sa ma las de obiceiul asta,chiar daca unii s-ar descarca pana nu mai pot.
Ieri mi-am adus aminte de cuvintele tale,"Ar trebui sa am o poza cu fata pe care o iubesc in calculator"...asa ca stiu ca am si eu o poza cu tine.M-am uitat la ea si...toate noptile cu Luna plina au trecut prin fata ochilor mei haotic dar clar.
Ziua cand te-am strans in brate si-am simtit ca tot raul din jurul meu dispare...De ce sa mint?N-am mai simtit niciodata asa ceva.Niciodata,niciodata,niciodata.:))
Atunci am realizat ca nu ti-as mai da drumul niciodata,nu te-as mai lasa sa pleci...dar era prea tarziu.
Tot vii,pleci,te intorci...E un joc cumplit,dar imi place sa-l joc.
                               For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu