duminică, 19 decembrie 2010

Pentru ultima data.

O sa-ti scriu pentru ultima oara,da!O sa vezi ca o sa fie pentru ultima oara pentru ca simt ca nu mai pot face nimic.
As vrea sa-ti arat,sa-ti demonstrez,sa te iubesc,sa ma lasi sa fac tot ce pot,sa nu regreti ca am trecut prin asta,sa te invat sa ma iubesti si tu din nou.
Dar nu pot face asta singura,fara ajutorul tau.Erai practic cel care ma facea sa vreau din ce in ce mai mult sa pot face ceva...Ma motivai sa imi doresc atat de multe!Asa de multe incat acum nu le mai pot face fata.
Iti spun de pe acum ca voi avea un Craciun oribil si-un Revelion praf.O sa fiu beata ca sa uit de tot,ca in filmele alea de prost gust in care cineva e parasit si-si ineaca tot amarul intr-o sticla maaare de Whiskey.
Dar nu,traieste ca si cum n-ar fi vina ta!Ca si cum nu exista nimeni care e pregatit in orice clipa sa plece din lumea in care tu nu mai esti...Fii asa cum ai fost Un nepasator convins.
Zambeste asa cum stii doar tu s-o faci,zambeste ca sa ii faci pe altii fericiti.Zambeste tuturor asa cum imi zambeai mie,pentru ca de azi sufleteste mi-ai luat tot.
Priveste-i pe toti cu ochii tai calzi,caprui si mari pe care ii iubesc atat de mult.
As vrea sa torn pamant peste cei care imi reproseaza in fiecare zi ca nu esti pentru mine.Sa le inchid gura fraierilor astia care nu stiu nimic!Si-mi tot spun:"Treci peste!","Uita,o sa fie bine!","Ce-ai patit?","Nu te merita!","E un prost ca nu stie sa te aprecieze."
Doamne!Lasati-o toti balta!Eu stiu ce-i mai bine pentru mine si chiar daca nu mi-e bine nu pot tine la altcineva.Ce le pasa lor?!Ce Dumnezeu vor de la mine?
Sa nu regreti..nu...de ce ai face-o?Ce-am fost eu...un simplu om ca oricare altul care isi plange de mila in fiecare zi,eu sunt nimic.Eu n-am sentimente si n-am nevoie de nimic...Dar cum sa n-am?!
Iti spun ca sa stii si sa constientizezi pentru totdeauna.Nu mi-a fost usor si nu-mi este sa te iubesc.Voi fi mereu aici daca ai nevoie de mine si daca o sa-ti fie dor de Noi.Voi fi Aici cand n-o sa ai pe cine sa te bazezi,daca suferi chiar si-atunci cand razi.
M.,o sa fiu aici gandindu-ma la tine o viata.
                           For M.
P.s:Cand o sa citesti asta,te rog sa-mi zici daca in sfarsit crezi in mine,crezi in ceea ce spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu