vineri, 10 decembrie 2010

O sa duc dorul...

Si ce n-as da sa fii Aici zi de zi.Si nu vorbesc aiurea,ma refer...chiar Aici.
Sa-ti simt parfumul si sa-ti zambesc,sa radem impreuna...
Sa nu mai fiu aici in fata unui patrat alb,gandindu-ma cat de dor imi este si scriind totodata despre asta.
Macar e singurul mod prin care iti pot vorbi,fara ca defapt sa nu-ti spun nimic.Nu stiu cat te incanta asta,dar eu ma simt bine.Probabil si tu,nu e nevoie sa ne intalnim iar si iar,sa-ti povestesc atatea si-atatea si sa te simti lipsit de orice putere pentru ca nu poti face nimic.
Niciodata nu ti-am multumit ca pentru doar 1 ora din viata asta lunga si dureroasa ai fost Acolo cu adevarat.N-ai luat nimic ca pe-o distractie si m-ai Iubit.
Ti-am spus vreodata ca ochii tai sunt singurii caprui care mi-au placut?!De obicei imi plac cei verzi.
De Zambet ti-am spus ca n-are pereche.E unic!
Cand va veni ziua in care n-o sa te mai vad,pentru ca o sa vina...O sa-mi lipseasca toate astea.
O sa duc dorul zilelor in care Radeai si-mi faceai cu mana.
O sa duc dorul Imbratisarilor venite atunci cand aveam cea mai mare nevoie de ele.
O sa duc dorul zilei in care-am zambit plangand datorita tie.
O sa duc dorul sentimentului acela de frica combinat cu iubire care pana la urma m-a ajutat destul.
O sa duc dorul serii in care priveam la Luna plina ca la ceva atat de semnificativ.
Ce mai...O sa-ti duc dorul!
Si asta pentru ca...
                               Te Iubesc!
                                          For M.

Un comentariu: