sâmbătă, 11 decembrie 2010

O alta zi...

Stiu ca ti-ai dorit pentru cateva minute sa nu existi,sa nu stii ca din cauza ta 2 ochi au plans zi de zi pentru ceva ce aparent n-ar merita:Tu.
O,tu!De ce imi zic cu totii ca nu se compara ce simt eu cu,ce simti tu?!Ce stiu ei...Sunt niste prosti.Nici macar nu te cunosc cum am facut-o eu,nu stiu ce-nseamna o clipa cu tine.Nu stiu...absolut nimic.
Habar nu au cat de speciale devin momentele simple atunci cand s-au pierdut toate...Atunci cand sunt o amintire incarcata de dureri presate de timpul ce trece...din pacate.
Atunci cand...nimic nu mai e asa cum ti-ai dori.
Vreau sa plec...Sa uit pentru o zi de toti astia,toti care-mi reproseaza ca nu te merit.Sa uit si de tine pentru ca stii..Unele lucruri se pot schimba in fractiuni de secunda,deci mi-ar putea trebui doar o milisecunda sa te pot sterge din mintea mea definitiv.Sa nu mai existi,sa te pierzi intr-o ceata adanca iar eu sa fiu acolo unde e soare si tristetea nici nu exista.
Sa ma eliberez de tine.De sfoara asta care parca ma tine,independent de vointa mea.Sa scap o data de ea,si de povara ce m-apasa fie ca iti doresti sau nu asta.
Si m-am saturat sa aud "O sa fie bine,o sa vezi tu...o sa uiti,o sa iubesti pe altcineva care o sa te aprecieze,o sa..."Nu draga,nu vreau!Nu o sa bag in seama orice fraier cand eu iubesc si vreau un singur om.M.,e o alta zi in care iti spun ca Te Iubesc fara s-auzi...fara sa vezi...fara sa ma iubesti si tu.
                                                 For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu