joi, 16 decembrie 2010

Oare?

Peste tot esti tu.
Esti in fiecare fulg de zapada.
Esti in apa pe care-o beau.
Esti in orice culoare pe care-o vad.
Esti in ochii tuturor baietilor din calea mea.
Esti in aerul pe care il respir,
Fara de care n-as putea trai.
Esti peste tot in jurul meu,dar niciodata cu mine.Peste tot ma comport bine pentru ca involuntar te port in mintea mea.Dupa cum stii,adica sper ca stii...nu am vrut sa te supar niciodata.Nici atunci cand eram cu celalalt,nici atunci cand asteptam sa ma bagi tu in seama...
Trebuie sa iti marturisesc ceva.Mi se pare destul de important...La inceput,vreau sa spun chiar la inceput nu simteam pentru tine prea multe...Atunci cand tu ma iubeai.Iau tot ce mi s-a intamplat si inca mi se intampla ca o pedeapsa pentru ca n-am stiut ce pierd .Chiar am fost inconstienta...
Iarna asta,cand e atat de frig...As avea nevoie de cineva care sa ma stranga in brate si sa-mi spuna "Sunt aici,gata...nu mai tremura" iar eu sa ma-ncalzesc treptat.
Stiu ca-ti pot cere asta,stiu ca-ti pot cere si mai mult...adica,asta mi-ai spus ultima data.
Dar M.,oare chiar vei face asta daca te voi ruga?
                                 For M.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu