marți, 7 decembrie 2010

Amintiri.

Ti-a fost vreodata frica de un zambet?
Ei bine,zambetul acesta de care vorbesc ma ucide.Ma face sa-mi pierd orice ratiune,totul devine neclar si prin toata aceasta ceata Zambetul lui e unicul limpede.
Si cate astfel de zambete am suferit intr-o singura zi!Unul dupa altul ca un sir de margele neterminat,atat de frumoase si-atat de pretioase.Nu vreau sa-mi pierd colierul,chiar daca e uitat de mult in sertarul sufletului meu unde tu n-ai mai cautat de mult desi l-ai umplut de foi si bilete.
Pe fiecare pagina era o replica de-a ta:
"Niciodata nu uit ce e important pentru mine."
"Important e ca am gasit fata perfecta pentru mine."
"Si eu sunt atat de fericit!"
"Ieri nu eram sigur,dar astazi Te Iubesc de nu ma vad pe mine.;x"
"Si-atunci cand vezi Luna plina pe cer,sa te gandesti la mine."
Cred ca stiai ca vine iarna si Luna n-o sa mai apara.Vroiai sa nu ma lasi sa ma gandesc prea mult,dar asta o fac si fara ea.
Cred ca mi-e dor sa te iau in brate.Da,cu siguranta.Dar stiu ca asta nu se va mai intampla,niciodata si sunt atat de covinsa.
Incerc sa faramitez fiecare intalnire de-a noastra,desi au fost doar 2.Sa ajung la acel punct culminant cand ma simteam atat de fericita pentru ca erai acolo,langa mine..ma tineai in brate si-mi spuneai "Te iubesc".Aparent ceva tipic,dar atat de rar in cazul nostru.
Imi lipsesc clipele acelea cand vorbeai de mine si de tine cu Noi.Cand ziceai ca o sa avem grija unul de altul si n-o sa lasam nimic sa ne desparta si ca nu prevezi Despartire.Nu esti un prevazator prea bun.
Cred ca voi fi tot acolo cand iti vei aduce aminte de mine sau...Nu stiu.
                                            For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu