duminică, 19 decembrie 2010

Doar inceputul

De ce ai placerea asta bolnavicioasa de a ma face sa imi pierd mintile?
De a ma face sa nu mai am nici o speranta?
Crezi ca rezolvi ceva?
Ei bine,nimic.Nu o sa incep sa te urasc daca asta crezi,categoric nu.
M-am saturat sa ne certam!M-am saturat sa-mi reprosezi lucruri ireale cu toate ca stii cat te iubesc.Crede-ma macar o data cand iti spun.Nu pot sa fac mai mult..
Si intelege-ma si pe mine pentru o clipa!
Si macar de-as simti ca nu e totul abia la inceput,si ca tot calvarul asta e pe cale sa se termine.Dar nu,presimt ca abia am pasit in lumea asta in care merg singura pe Str. Suferintei sperand sa ajung la o intersectie unde scrie la dreapta:Str.Sperantei.
Te-am crezut,si inca te cred ca poate nu vrei sa-mi faci rau voit.Te-ai asezat vreodata in fata unei oglinzi,ai inceput sa plangi si te intrebai de unul singur Cum am putut sa ajung asa?Daca ai facut-o,desi ma indoiesc...bun venit in lumea mea!
M.,Totul abia a inceput si deja e prea mult...
                                                For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu