vineri, 17 decembrie 2010

Eu si eul meu.

Fii tot Tu cel care-mi deschide ochii atunci cand ii inchid si plang incet.
Mai fii o data cel care ma strange la pieptul lui atunci cand simt ca lumea se prabuseste in jurul meu
Mai zambeste-mi o data si inc-o data,si-n fiecare zi.
Mai uita-te in ochii mei si alunga pentru cateva minute tot raul din jur.

Mai fa-ma o data sa rad in timp ce plang.
Mai apropie-te de mine iar si fa-mi sufletul sa arda precum soarele.
Mai preocupa-te de frigul de afara spunandu-mi "Vrei hanoracul meu?".

Mai fii in fiecare zi aproape de mine si protejeaza-mi inima.
Cer prea mult?
Ce lucruri marete!Daca ma iubeai totul era asa usor...
Dar in viata nimic nu e simplu.
M.,azi ma eliberez de pacate.Ii voi spune ca cel mai mare pacat al meu a fost ca nu am pretuit tot ce mi s-a oferit.
De la un timp mi-am descoperit si eul interior,ma surprinde ce prostii poate spune.
E:Hai!Ce stai acolo trista?Uite cate lucruri frumoase sunt in jurul tau,bucura-te macar de o treime din ele.
Mi:Ce-s intrebarile astea stupide?Chiar nu vezi...Nu vezi ca nu mai pot?Gata,mi-a ajuns sa ma prefac ca zambesc,ca sunt fericita...
E:Nu mai fa pe dificila.Fii Tu,cea pe care o cunosc de cand e lumea si pamantul.Ce se poate intampla?Suntem doar noi...eu si cu tine.
Mi:Ei bine,ai dreptate...Ce se mai poate intampla?Deja s-au intamplat prea multe,mult prea multe...Ma bucur de zapada,de Luna,de glume,de prieteni dar nu de El.E cel mai important acum...iar celelalte...ce mai conteaza celelalte!
E:Ti-a luat mintile!Esti complet nebuna sa spui ca tot ce-i in jur n-are importanta..Ha,auzi!Nu conteaza!Abia astept sa ma intalnesc eu cu M. sa-i spun sa-ti dea sufletul si creierul inapoi.Nu si le poate insusi,asa...pur si simplu.
Mi.:Ei bine,a fost greseala mea...eu i le-am dat,acum n-are decat sa le pastreze...deja cred ca le-a aruncat.Acum pleaca,nu faci decat sa ma tulburi...vreau sa fiu singura,doar eu.Si sa ii scriu ce simt.
M.,nu lasa unele vorbe sa te faca sa dai drumul din mana a tot ce ti-am dat...Vreau ca TOT,sa ramana la tine.
                                      For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu