miercuri, 1 decembrie 2010

Pentru ca a plecat.

-Buna!am stat atat pana sa ma gandesc ce sa-ti spun!
-Ei si?!Spune odata.
-Nu sari asa,nu vreau sa ne certam.Ti-am spus,nu-mi place asta.
-Nici eu,de aceea te rog sa incepi mai repede.
-Stii,a trecut atata timp de cand ai plecat 
si nu m-am putut obisnuit inca.Te rog,fa ceva!Orice!
Si cazu` in genunchi in fata lui...
-Nu intelegi?!Nu o sa mai vin niciodata.Tu ai fost de vina,m-ai facut de ras in fata tuturor!Ei nu trebuiau sa stie nimic!
-Defapt stii,nu a fost asa....
-Nu am nevoie de explicatiile tale!Singurul care se simte injosit sunt eu!Imi ajunge pentru a lua o hotarare.
Vreau sa pleci!
-Nu o pot face!Am atatea sa-ti spun,sa-ti arat...Si atat de mult sper sa iti aduci aminte cum a fost candva!
-Imi voi aduce!o,si cat o sa rad!Am fost atat de prost,sa ma indragostesc eu de cineva ca tine.
-Ce vrei sa spui?!Regreti?
Nu mai putea suporta,lacrimile ii inundau ochii...
-Da!Vezi ar fi mai bine daca nu existam!Eu unul sunt fericit.
-Ei bine,eu nu pot fi dar o sa incerc,doar pentru ca si tu esti....
-Acum pleaca!Hai,dispari!Mi-au ajuns vaicarelile tale,nu reusesti decat sa te faci de ras si nu-ti sta bine.S-a terminat.
-Dar totusi...
-Nu pricepi?!S-a terminat,de ce inca insisti?
-Ai dreptate.Desi daca insistam cu adevarat era mult mai rau,o sa ma opresc aici.
-Oricum,stii ca n-o sa poti trai fara mine.Te-ai obisnuit atat de mult intr-un timp atat de scurt.Esti o fraiera!N-ai sa poti rezista nici macar o zi fara sa nu incerci sa faci ceva.
-Nu,vorbesc serios.Chiar voi pleca,nimic nu-ti va mai aduce aminte de mine.O sa vezi tu!
-Ha!Cate amenintari pentru niste minciuni.N-o sa poti!
-Ba uite ca da!
Tranti usa si pleca plangand.
El o astepta 1 zi,apoi 1 luna dar vazu` ca nu veni.Incepu` sa realizeze ca a pierdut cel mai de pret lucru din viata sa.
Nu trebuia sa visezi,trebuia s-o iubesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu