joi, 9 decembrie 2010

Raspunsuri...

Si astazi-fara cuvinte.A fost special,minunat,sublim,,eliberator si in cele din urma...Trist,ca orice drama.
Fiecare gest,fiecare privire,fiecare zambet,fiecare cuvant a fost un Raspuns.In cea mai mare parte nesatisfacatoare dar ce e cert e ca le asteptam de mult,de-atat de mult timp!
Acum stiu ca si tu vei fi acolo cand am eu nevoie iar atunci cand voi plange ma vei lua in brate.
Mi-am cules inima de undeva de pe jos...zacea asa de turtita,urmele pasilor tai peste ea fiind vizibile de la mile departare,mi-am facut curaj si ti-am spus Tot...bine,aproape tot.
Poate dac-o sa reflectezi mai mult asupra a tot ce a trecut o sa-ti dai seama ca n-a fost o distractie.Sunt constienta ca m-ai iubit mult,altfel poate nu mai simteai inca Ceva.Nu e mult,dar mereu m-am multumit cu putin.Defapt e chiar infim in comparatie cu ce se ascunde in mine.Sunt asa de multe,asa de profunde si-asa mult ma fac sa sufar.
Stiu ca si pe tine te doare acum,pentru ca n-ai stiut cum e sa fii tu cel care face pe cineva sa planga.Ei bine,ai aflat!Si probabil te-ai simtit dezastruos,o vedeam in ochii tai.Te-au tradat pentru a doua oara,prima data imi spuneai ca Ma Iubesti,dar astazi Ca-ti pare rau ca m-ai iubit.
Te inteleg,dar trebuie sa-ti spun ca eu chiar mi-as dori sa fii din nou al meu...Da,mult egoism..Poti crede ce vrei,nu vreau sa te mint.
Intr-o postare anterioara ti-am spus ca-mi lipseste sa ma iei in brate.Astazi lacrimile mele te-au facut sa o faci.Si m-am simtit atat de...Nici nu pot descrie.Esti unic,asa cum e si tot ceea ce faci.M-am simtit protejata de orice Rau si am putut chiar schita un zambet inecat de lacrimi pe care tu...n-ai putut sa-l vezi.
As fi stat acolo o viata intreaga si-as fi plans tot atat.Erai asa aproape!Ai mai fost de cateva ori insa n-am stiut sa-ti dau Importanta pe care o meritai si-am pierdut...te-am pierdut defapt.
A fost ceva ce n-am mai putut sa-ti zic...Stii...
                                                                Te iubesc!
                                                         For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu