miercuri, 15 decembrie 2010

Alta scrisoare.Pentru ca azi,e alta zi.

Uita-te repede afara!Totul e alb iar pe trotuarul de jos sunt urmele mele,am fost acolo.Si m-am uitat indelung la lumina stinsa a geamului tau,nu erai acasa.Cum nu cred ca o sa mai fii niciodata nicaieri pentru mine.
Au trecut zilele alea!Da,stiu asta...si mie-mi pare rau.La asta m-am referit si-atunci,interpretasei gresit.
Cum sa-mi para rau ca te-am iubit?!Nu pot,defapt...doar putin.Asta se numeste dezamagire...
In sufletul meu se lasa o liniste monumentala,neclintita.Dar inima-mi inca-ti vorbeste...Ea se asterne pe pagina asta de internet,ea iti spune tot ce simte.
Mi se parea imposibil sa se intample ce mi s-a intamplat mie aseara...Cum poti sa adormi si sa te trezesti cu lacrimi in ochi,fara sa visezi nimic?
Asta printre alte multe lucruri ciudate ce mi se intampla in ultimul timp.Colegii cred ca s-au obisnuit asa repede cu mine...Dar unii mai fac afirmatia "Ce-ai azi?!Te-ai drogat?"=]]
Nu,nu m-am drogat voluntar...Iubirea e drogul suprem.Si de-ar fi doar ea...Mai e si zambetul tau ce-mi lumineaza fata ca o ploaie de lumina stralucitoare.Mai sunt si altele,dar probabil esti constient de atuurile tale.
Uite,nu pot sa las timpul sa decida pentru mine,vreau zilele alea frumoase inapoi.Vreau sa le fur din seiful pe care scrie Trecut[ufff!ce bine ca am cu ce-l deschide!],sa le asez unde scrie Prezent si Viitor insa n-am cheia!Unde Dumnezeu am pus-o?!A,da...Ti-am dat-o tie cu-atata drag iar acum nu mi-o mai inapoiezi.
Poate n-ar trebui sa ma asculti,poate iti fac rau...Sunt sigura ca nu par fiinta care te-ar putea face fericit acum si am inceput sa cred ca nu voi mai fi niciodata.
Desi sunt constienta,M. inima imi dicteaza sa fiu cea mai inconstienta fiinta de pe Pamant atata timp cat te iubesc.
                                  For M. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu