miercuri, 8 decembrie 2010

Cat de prieteni vom ramane?

Imi aduc aminte cat de usor imi era inainte sa-mi duc ideile la bun sfarsit si cu cata lejeritate ma manifestam in fata ta.Ma simteam atat de bine langa tine,parca era locul de unde apartineam,unde traisem o vesnicie.
Dar maine n-o sa mai am cuvinte,o sa lipseasca cu desavarsire.O sa ma privesti in ochi si-o sa intelegi mai multe decat am dat de inteles vreodata.
Te vei mira.Vor fi sentimente incurcate de iubire,de ura...Dar esti sigurul care le dezleaga in momentul de fata.
O posibila Lacrima te-ar face sa realizezi cu-adevarat cat de mult insemni pentru mine.Dar poate nu conteaza...Poate o sa ne limitam doar la Prietenia noastra.
O sa ne rasfatam la fiecare secunda cu,cate-un zambet larg Foarte prietenesc.Iti voi aduce aminte de noi,dar vei schimba subiectul caci a te feri de un lucru de care ti-e teama ca te va lovi e cel mai simplu lucru.
La fel de simplu vei privi in ochii mei care probabil nu se vor manifesta in nici un mod.Doar Inima-mi va tremura fara macar sa banuiesti.
Probabil o sa-ti spun cele mai aberante lucruri chiar daca pentru mine sunt pline de sens.O sa te fac cu toate astea sa-ntelegi ca-ti voi fi aproape mereu,indiferent de circumstante.Indiferent ca esti vinovat sau nu,indiferent de cum vei fi privit de restul pentru ca in ochii mei vei fi mereu acelasi.
Privim la ceas si ne dam seama ca a trecut aproape o ora in care ne-am vorbit din priviri.Ti-am spus ca Te iubesc dar ca ma tem iar tu...ca de cele mai multe ori ca nu mai ai cuvinte.Oare chiar te-am lasat fara vorbe?
Probabil o sa ne revedem din nou si-o sa mai discutam de:Cat de prieteni vom ramane?
                                        For M.

Un comentariu: