duminică, 12 decembrie 2010

Cadoul.

Vine Craciunul.Si-aveam atatea planuri..Doamne,s-au dus toate!S-a daramat totul,s-au spulberat toate visele...n-a mai ramas nimic.Defapt ba da,de Craciun mi-a ramas sa fiu singura.
Ma rog inca de Iarna trecuta sa nu se intample la fel.Sa nu-mi plece fericirea atunci cand am nevoie de ea cel mai mult.Poate Consideri ca nu merit nimic...Dar chiar asa?
N-am nevoie de nici un cadou...N-am putut nici sa ma bucur de dulciurile primite de la Mos Nicolaie.Nu,pentru mine sarbatorile nu inseamna asta!
Inseamna zile petrecute alaturi de cei dragi,alaturi de cei pe care ii iubesc si ma iubesc la randul lor.Pentru ca,cu ei...Totul devine mai usor.
Mai tii minte cand imi spuneai ca-ti doresti sa ne plimbam impreuna si sa admiram luminitele din oras?Ce vise ne faceam...Serios,chiar erau frumoase.
Acum,ai alte planuri.Si eu a trebuit sa ma conformez,sa nu mai sper atat si sa-mi fac si eu altele..Doar ca va dura mult pana voi lua aceasta decizie...Atat de mult incat Craciunul o sa treaca pe langa mine fara sa-mi dau seama...
Dar poate nu e "Prea tarziu pentru a mai face ceva...".24 Decembrie inca n-a venit,cadoul poate e menit sa apara abia atunci...
Si n-o sa fie un mister ce imi doresc...M.,tu nu incapi sub bradul meu dar ai putea macar in ziua aia sa realizezi ca Ma iubesti asa cum Te iubesc si eu.
                                         For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu