miercuri, 22 decembrie 2010

De azi:)


Nu,de azi chiar nu ma mai intereseaza! 
Nu mai reprezinti nimic in viata mea
Doar o amintire urata catalogata una din cele mai nefaste experiente
Nu esti singurul.
Sunt multi ca tine si nu stiam de ce m-am asteptat ca tu..
Sa fii diferit.
Am devenit amandoi doua persoane patetice
Inca din clipa in care amandoi vroiam sa fim iubiti.
Niciunul din noi n-a reusit,
Am esuat!
Cred ca am realizat in sfarsit ca nimeni nu e prost,
Nu e idiot,nu e tampit pentru ca imi spune ca nu ma meriti.
Toti au dreptate.
Las-o asa bine?!Nu o sa mai cred in vorbele tale afurisite
Nici macar o milisecunda.
O sa zambesc si o sa fiu fericita,
O sa am un Craciun nemaipomenit alaturi de prietenii mei
Alaturi de toti,printre care nu esti tu.
Si tu...fii acum al naibii de fericit
Da pe dinafara de mandrie ca m-ai facut sa te urasc,
Zambeste triumfator ca am plecat si te-am lasat in pace.
Dar oare chiar iti doresti asta?!
O sa radiez de fericire alaturi de cineva care chiar ma va iubi,
Care nu-si va bate joc asa cum ai facut tu.
Care va fi ales si cu,capul nu doar cu inima.
Pe care il voi venera si iubi nespus
Si el va face la fel
Pentru ca El nu va fi Tu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu