sâmbătă, 18 decembrie 2010

Vreau sa-ntelegi...

Vreau sa ma crezi!Sa am credibilitate cand iti spun cat de mult imi pasa...
Nu mai vreau sa pierd timpul,vreau sa te iubesc!si sa ma crezi cand ti-o zic..Sa nu iei in serios ce abereaza unii,tine minte...suntem doar eu,tu si restul lumii.
Ne comportam ca 2 copii fara sa realizam ca ne ranim reciproc...Jucam un joc periculos si vreau sa castigam amandoi,sa uitam de tot si sa uitam Trecutul.
E groaznic,ma simt neputincioasa cand stiu ca am gresit atat si nu mi-a pasat atunci.Nu credeam ca acea intamplare ratata,mi-ar afecta viitorul in vreun fel,ziceam c-a fost asa o betie de care nu-i va pasa nimanui,nici macar mie.
Regret,acum regret.N-am crezut niciodata ca-mi va parea atat de rau.
Si nu,nu m-a incantat nimic din ce-am facut,pentru ca nu l-am iubit,placut nici macar simpatizat.Totul a fost o gluma care are urmari dureroase.
Am intrat in povestea asta in care tu esti eroul si eu as avea mare nevoie sa fiu salvata...
Dar cand o sa vii M.?Eu sunt mereu aici.
                         For M.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu