marți, 14 decembrie 2010

De ce?

De faci asta azi?De ce nu maine?De ce acum?De ce atatea?De ce ma doare?De ce n-ar trebui sa doara?De ce esti special?De ce zambesc de-mi sar ochii cand te vad?De ce sunt altcineva?De ce fac ce n-ar trebui?De ce pleci?De ce nu te-ntorci?De ce nu zburam?De ce nu mai exista noi?De ce a venit iarna?De ce a disparut luna?De ce ascult "I wanted you"?De ce nu mai am nimic?De ce esti asa?De ce m-am transformat in altceva?De ce nu mai rasare soarele?De ce te caut?De ce nu te gasesc?De ce imi pasa?De ce iti pasa?De ce n-ar trebui sa mai iubesc?De ce n-am sperante?De ce iti spun?De ce taci?De ce te iubesc?De ce nu ma iubesti?De ce ma-ntreb mereu de ce?!
Ar mai fi un trilion de intrebari la care n-am gasit raspunsuri si nu te sacai sa ti le cer,stiu ca nici tu nu le ai pe toate.Stiu ca te derutez mai mult pe zi ce trece adica...cred.Nu stiu ce-o sa faci desi am impresia ca stiu.Am impresia ca o sa mai traiesc in Iadu` asta afurisit cateva zile,luni...In lumea asta in care-mi lipseste zambetul tau,imbratisarea ta,ochii tai,parfumul tau...lucrurile astea marunte dar pe care le vreau atat de mult!Ce egoista sunt nu?Mai bine as lasa pe alta sa se bucure de asta,ai fi si tu mai fericit...Dar nu pot,poate ma gandesc doar la fericirea mea,nu stiu...n-as nega daca mi-ai tranti in fata si afirmatia asta,as afirma tot ce-ar fi de afirmat...Nu te-as minti nici in ultima secunda,atunci cand stiu ca n-o sa te mai vad si ca oricum minciuna n-ar mai conta...Nici atunci.
Imi cer scuze pentru tot,pentru toate zilele alea in care te-ai enervat din cauza mea...in care ti-ai spus "N-as mai baga-o in seama niciodata!",in care m-ai urat pentru cateva momente,in care te-ai simtit prost...Si-ti multumesc ca m-ai iubit macar putin,mi-am dorit mult asta.
Dar M.,inca-mi doresc...
                                           For M.
=>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu