luni, 13 decembrie 2010

Nimic nou...

Imi aduc aminte,am plans de fericire!Mai stii cand ma intrebai mereu de ce raman blocata cand imi spui ca Ma Iubesti?Nu eram blocata...era pentru prima data cand ma simteam asa iubita,era prea perfect sa nu fie decat o Distractie.
Si-am fost asa de fraiera!
Am crezut in iubirea asta cu tot sufletul meu si-am ajuns sa nu mai am cu,ce crede.L-am pierdut si pe el,si pe tine,si iubirea....
Puteai sa-mi spui ca pentru tine n-a insemnat nimic,stii...La Dracu`,puteai sa zici!:|Sa nu-mi fac cine stie ce vise nerealizabile sau mai stiu eu ce planuri.Defapt,as fi prea nedreapta daca as spune ca n-a insemnat nimic,a fost ceva dar se pare ca s-a diminuat cu timpul...
Timpu` asta,ne dirijeaza noua vietile.De cate ori nu mi-am dorit sa il opresc,sa-l dau inapoi,sa-l fac sa dispara...Sa nu mai depind de el,amintirile sa nu mai fie doar amintiri...
Insa daca as putea l-as manipula astfel:
As sta toata viata la tine in brate,locul unde ma simt ca acasa.
As cadea si m-as ridica pentru tine in fiecare zi,ai fi cel care mi-ar da puterea sa merg mai departe.
As repeta ziua in care am fost fericita,o fericire dusa la extreme,si-mi ziceai ca si tu esti.
As face multe...dar ce rost mai are-acum?
Pentru mine poate are,dar pentru tine....as prefera sa cred ca da,insa nimic nu depinde de mine.Absolut nimic.
Stii ce-i amuzant?E prima oara cand ma simt practic pacalita si inca cred in tine...O,Doamne!Cum poate face dragostea ca un om sa fie complet lipsit de ratiune?
Ce intrebari retorice!Cum de altfel ar mai fi destule sa-ti pun si tie,dar nu cred ca voi afla raspunsul lor prea curand...
M.,ce-a mai ramas din mine?
                                        For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu