luni, 13 decembrie 2010

Suflet.

Ce faci,dragul meu?Eu...bine.Ce raspuns banal,normal ca nu e asa.Dar de ce nu te-as minti?Cred ca si tu ai facut-o de nenumarate ori,stii tu cand...cand imi spuneai ca ma iubesti,si nu in gluma...pe bune.
Iti reprosez a mia oara,cat urasc s-o fac...Trebuia sa-mi spui!
Ascunde-te...fa-o atat de bine incat sa te uite toti si sa te vad doar eu.Sa nu mai faci pe nimeni sa sufere,sa nu mai planga alte inimi si atatia ochi din cauza ta niciodata!
Si de ce sa raman doar eu?Pentru ca deja e prea tarziu...
Stii tu...in mod obisnuit as intra pe blogul asta 1 data pe luna,fara pic de inspiratie...doar,doar sa mai citesc cate-o frantura din sufletul meu de asta-vara...adica,postarile mai vechi.
Acum simt nevoia sa scriu in fiecare zi...Sa scriu,sa scriu si sa tot scriu!Sa nu ma mai opresc.In gandul tau probabil roieste afirmarea "Ce-i si cu nebuna asta?"...Asa iti pot spune tot,tot ce m-apasa...Si-s prea multe,mult prea multe.
Poti s-arunci in sufletul meu cu pietre,sa-l calci in picioare,sa-l tarai legat de adidasul tau oriunde mergi,sa-l ranesti,sa-l rupi in mii de bucati si sa le-arunci unde vezi cu ochii,sa bagi un cutit in el si sa-l invarti pana crezi ca n-a mai ramas nici strop de viata..Poti s-o faci,deja e amortit...il doare atat de tare incat nici nu mai simte durerea...Tine-l in mana,poti chiar sa-i dai un sut.Ce mai conteaza!
E-al tau acum,M....Vezi totusi ce faci cu el
                                  For M.

2 comentarii: