luni, 27 decembrie 2010

Si mi-am promis mie ca n-o sa mai scriu.
Insa e asa neliniste in locul asta unde esti doar tu.
Stiam ca de la tine provine toata zarva asta.Tot acest zgomot incontrolabil.
Tu ma strigi,ma chemi,ma trimiti inapoi,ma iubesti,ma urasti.
Nici tu nu stii ce faci.
Iar eu cu-atat mai putin.Sunt confuza si presimt ca n-o sa se schimbe asta prea curand.
In prima secunda esti aici,ma saruti iar apoi dispari.Ce mai pot sa-ti spun acum?
Ca mi-e dor de ce s-a intamplat nici dupa 1 minut?
Nu pot,deja nu mai esti aici.
As vrea sa-mi pot controla bataile inimii atunci cand iti simt rasuflarea rece aproape de obrazul meu,insa nu o sa fiu niciodata capabila sa fac acest lucru.
Nu stiu,chiar nu stiu!Tot acest joc imi pare atat de periculos si totusi continui sa-l joc cu atata inversunare.Doamne,cat vreau sa castig!
Sa fii pionul care se muta o data cu mine pe tabla,sa trecem amandoi prin clipe de reusita si de regres,sa avem aceeasi culoare si sa ne completam unul pe celalalt.
Dar multi mi-au spus deja ca suntem,sau marog...am fost asa.
Si oare cand o sa iti dai si tu seama?
                                   For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu