duminică, 9 ianuarie 2011

Tragic

Nu o sa mai pot trai asa...Era ultimul si singurul lucru care ma facea fericita.De ce?!De ce s-au dus toate dracu`?E limpede ca unii castiga,altii pierd...De ce trebuie sa pierd intotdeauna?!
Cum as putea sa las balta lupta asta si sa plec asa pur si simplu...stiind ca mi-am pus in joc tot ce am?Tot ce am mai era o bucata din tine...si-am pierdut-o...Imi spui sa renunt de dragul tau?As face sute de compromisuri de dragul tau,dar nu asta...m-am chinuit prea mult.
Sunt randuri scrise cu lacrimi in ochi care curg incet...Imagineaza-ti o hartie in ploaie...As da drumul intregii suferinte ce se ascunde acum in mine si daca as face-o as tipa ca un pacient nebun al unei clinici de la balamuc..amuzant nu?Poate locului aluia apartin...
Refuz sa cred ca am plans atat de mult incat sa fac din tine o depresie reala...Dar esti real,cum sunt toate lucrurile ce-ti apartin..O sa pleci din viata asta cu multe lucruri...C-o tona de lacrimi,un kilogram de suferinta si-o cutie in care e inima mea.Ai putea sa le folosesti cumva,sa le dai un sens,un scop...Sa ai si tu grija de ele ca un gradinar ce-si iubeste florile ca pe el insusi,dar cati nu se dau "gradinari" si-si lasa plantele sa se ofileasca.Cati dintre noi stim sa pretuim cu adevarat ce ni se ofera?Cati dintre noi stim ca daca suntem iubiti de 2 ori trebuie sa alegem pe cine simtim si noi ca iubim mai mult si pe cine la randul lui o face...
Fa-mi un serviciu,un ultim serviciu...Omoara-ma si scoate-mi inima,pe pamantul asta nu mai am strop de viata fara tine.
                                      For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu