duminică, 23 ianuarie 2011

Inspiratie de ziua ta.

Si azi a fost ziua in care alcoolul a pus stapanire pe mintea ta si ai sters cu buretele tot ce mi-ai spus.Cum ca n-ar mai putea fi nimic intre noi,"nici azi,nici maine,nici intr-o saptamana"...
Era ciudat,si toate cuvintele erau de prisos.Chiar daca aveam sa-ti zic multe,nu mai contau si erai atat de ametit incat oricum le-as fi spus degeaba,maine le uitai.
Doar faptele au aratat ce era de spus.Faptele mele,pe ale tale o sa le regreti maine.Acum,iubesti pe-altcineva.
Dar desigur,hai sa fie totul in seara asta o distractie...am fost noi intr-un fel sau altul.Singurul lucru care poate descrie ce s-a intamplat e "conexiune".Da,a naibii conexiune nu?
Un orgoliu prostesc ar incerca sa ma opreasca sa-ti zic ca mi-a placut a dracului de mult ce s-a intamplat.Dar n-a reusit...Eu n-am ce regreta,uneori trebuie doar sa traiesti clipa insa tu...te vei trezi vinovat intr-o masura sau alta  ori iti vei spune "Nu conteaza,important e ca m-am distrat!"
Dar ai uitat ceva,nu vreau sa fiu distractia ta...cum sunt sau au fost altele.Poate am acceptat asta azi pentru ca a  fost un timp lung in care ai lipsit.Dar doar atat.
Iti aduci aminte?Da,da..stii tu!"Tu ai fost si esti mai mult decat o distractie."Sa vedem daca mai poti s-o faci.Logic,n-ai putea acum.
Si asta pentru ca...Timpul le rezolva pe toate nu-i asa?
                                 For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu