marți, 18 ianuarie 2011

Crede.

Inpunge-mi inima cu cea mai letala arma pe care-o ai,indiferenta...O sa curga mult,mult sange..Indiferenta patata de-o dragoste enorma,de-o dragoste cum n-a mai fost desi nu crezi...Desi faci lucruri fara sa stii,sau stii?Cum poti sa nu stii ca ma doare?Cum poti sa stii si sa nu te doara si pe tine?Cum?!
Raspunsul ar fi simplu daca ai fi un om lipsit de scrupule,mila,sentimente si dragoste:"Pur si simplu".
Hai razi!Te rog eu frumos razi!Hai!M-ai facut sa plang din nou,uhu` desigur ce realizare!Nu credeai ca poti sa ranesti atat de tare nu?Ei,ai aflat acum.Deci poti,poti sa-mi faci orice...Poti sa te joci cu mintea,sufletul si ratiunea mea.Stii ca nu ma pot impotrivi,as vrea...dar nu pot.Ce invingator esti tu!Esti sigur ca "cineva te iubeste" si ce poti sa faci mai mult nu?Altceva decat sa-i faci in ciuda,s-o ranesti esti in stare?
Ai fost in stare si sa ma iubesti,ar fi penibil sa zici ca nu mai poti stiind c-ai facut-o o data..!Hai,stiu ca poti!Hai,iubeste-ma...si-acum tu ai zice "Nici un Hai"...

Pentru ca numai tu ai putea constitui intreaga poveste a vietii mele de-as sti si as putea sa scriu o carte.Nu mint,serios nu mint!Iti jur,crede-ma macar acum.Crede-ma cand iti zic ce n-am mai zis decat o data cu multa hotarare si putina speranta...
Crede-ma cand iti spun ca...TE IUBESC!
                                         For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu