marți, 11 ianuarie 2011

Incercari

"Si azi am avut o zi perfecta.Totul a mers minunat...am ras si m-am simtit iubita.A fost nemaipomenit,esti asa cum n-am crezut niciodata ca vei fi:un copil ce zambeste bland cand ma vede si-mi insenineaza fiecare zi,fiecare minut din ea.M-ai luat in brate si m-am simtit cum n-as putea sa descriu niciodata,e prea mult si prea profund totul.Daca mi-ai cere luna de pe cer as prinde-o in mana in fiecare seara si ti-as face cadouri in fiecare zi ce urmeaza.Ti-as da totul,tot ce mi-e dat sa am,am si am avut doar sa-mi promiti ca n-o sa pleci cum ai mai facut-o...si sa te tii de cuvant.Doar sa-mi zici ca Ma Iubesti si sa nu fie doar 2 cuvinte asezate intr-o fraza pentru a infrumuseta momentele cu tine...Sa ma saruti si sa n-ai alte obligatii,sa fim doar Noi,Noi cu-adevarat.Dar Nu...tu deja tii la mine dar nu vrei sa recunosti..."
Asta ar fi ce as incerca sa cred dar n-am cum...defapt uite,incerc!Am invatat de la tine ca atunci cand nu sunt sigura de ceva ar trebui totusi sa fiu...sa cred...sa am sperante.O sa o fac si pe asta cum de altfel am facut si fac ce ma duce si pe mine capul.Nu stiu daca o sa pot insa...Si te rog,pe viitor,daca o sa spui ca ma iubesti...Asa sa fie!
              For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu