joi, 20 ianuarie 2011

Incapabila sa-ti fac rau.

Si ce daca ti-am spus ca n-as putea sa te urasc?O,sa stii c-as putea daca chiar as vrea.Si pentru ce mi-ai facut ar fi trebuit sa sap o groapa,sa te imping in ea si s-o acopar.Ar putea sa te doara orice lucru pe care l-ai spune,as putea fi peste tot incercand sa-ti fac cat mai mult rau,atat de mult cum nimeni si nimic nu ti-a facut vreodata.Si stii ce "rasfatat" de durere te-ai simti?Ah,nici nu banuiesti!
Si m-ai implora sa te iert,sa te iubesc din nou si sa imi pese iar!Si-atunci ti-as rade in fata si ti-as spune ca "Nu mai putem fi impreuna,nici azi,nici maine,nici intr-o saptamana.Poate in viitor.".
Te-ai zbate ca un peste pe uscat si te-ai topi ca un ghetar in desert.Te-ai descompune ca apa dintr-un pahar asezata pe Soare si te-ai tari neajutorat ca lovit de-o masina care mergea cu 200 km/h.

Dar nu,in ciuda faptului ca ma crezi o scorpie,o mincinoasa notorie nu sunt asa.Si vreau sa vezi asta.Habar n-am de ce.Desi as putea sa-ti fac la fel de mult rau cum mi-ai facut tu mie,n-am intentia sa ma razbun.Si acum o sa razi si-o sa-ti spui in gand "Ha?!Cum se gandeste Ea ca imi poate face mie ceva?/:)",raspunsul e :NU STIU!Dar atunci cand chiar vrei ceva,e posibil sa-ti iasa.De obicei se intampla sa faci asta doar atunci cand incerci sa faci pe altii sa sufere,e simplu...Trebuie doar sa stii sa-i lovesti unde ii doare cel mai tare,atat de adanc incat Durerea sa fie doar un cuvant care nu se compara cu adevaratul Iad ce se dezlantuie inauntrul tau.Acum doar inauntrul meu.Nu cred si nu crezi ca-ti MAI pasa.Ai dreptate,poate ai motive...multe motive.Insa nu uita,mi-ai spus ca eu n-am mai fost una din Distractiile tale obisnuite,sper sa nu fi mintit.
                                                  For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu