duminică, 16 ianuarie 2011

Nu...

Si unde sa plec?N-am loc.A fost candva...
O persoana in bratele careia eram Eu.
Eu fara alte adaugiri,simpla si adevarata.
Zambitoare si fericita.
Pentru ca eram Acasa.
Acasa-i sufletul tau.
Sau a fost,m-ai dat afara...
Asa de usor,de simplu pentru tine...Nu te-ai gandit ca-ti va fi dor?
Desigur...Nu...N-ai avea de ce.
Bat la aceeasi usa neincetat,nu mai raspunde nimeni...
Toate imi vorbesc de tine,toate au acel ceva.
Dac-ar fi sa existe un alt el,l-as saruta gandindu-ma la tine.
Nu mai spui nimic,ai redus totul la tacere
Si eu urlu si disper.Nu m-auzi...
Si poate asta ti-ai propus,sa ma lupt cu morile de vant
Lipsindu-ma si de ultima farama de putere.
Asa-i,nu mai am nimic.
Esti fericit acum?
Probabil ca da.Cuvantul "Tot"nu mai are nici un sens..
Inca as vrea sa cred ca poate o sa te intorci...
Dar ce stiu eu,ti-ai propus sa pleci de mult nu-i asa?
Hai,cat mi-as dori sa spui ca NU!
Nu...Te rog Doamne nu...
Nu mi-l lua si pe El pentru totdeauna!:|
                                          For M.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu