miercuri, 5 ianuarie 2011

Nu regreta!

Draga M.,
Doar azi si numai azi mi-am permis sa-mi imaginez povestea noastra precum una minunata,datorita faptului ca am avut o zi perfecta!
A inceput intr-o seara cu Luna plina(citisem chiar pe-un site ca ea uneste oamenii mai mult cand sta pe cer in toata splendoarea ei,asa era!)...Vezi?!Incepe ca un fel de basm sau ceva de genul asta si ajunge pana intr-o noapte cu ceata...Da,e azi!
Am fost emotionata si-am ramas la fel de emotionata de fiecare data cand te vad,cand imi zambesti si-ti zambesc si eu,cand...ma saruti.Nu face din tot ce zic aici o catastrofa,nu stie nimeni cine esti sau daca stie nu are habar de blogul asta pe care-ti scriu.
Era frumos si am prezis c-asa va fi.Nu pot sa spun in cuvinte cat de frumos...Divin,Minunat,Magnific,Mirobolant,Mirific...Pff,aproape toate incep cu M.Iar eu eram...sfasietor de indragostita.Si sunt.N-a fost cine stie ce zi interesanta,pana cand am ramas doar Noi,pe-atunci...era un Noi.Mi-ai spus ca ma iubesti,tin minte perfect!M-ai luat in brate atat de cald si m-am simtit atat de bine...Stiu ca nu puteam sa reactionez in nici un fel,eram orbita,surda,muta de uimire.Imi venea sa plang...De Fericire!
Refuz sa cred c-a fost o simpla "DISTRACTIE"..Ti-am spus,azi inclin sa cred ca a fost totul bun si frumos.
A trecut vremea si venise un timp in care credeam ca a fost prima si ultima data cand Noi am fost Noi si nu Tu si Eu.
Acum,suntem doar prieteni.Cu o prietenie aparte,cred ca ai realizat si tu asta...Nu stiu ce se intampla cand suntem inconjurati de putini oameni,e Mirific si-atunci!
E la fel cum a fost de fiecare data.Toate sinonimele cuvantului perfect si minunat!
Minunat=splendid,stralucitor,magnific,mirific,mandru,preafrumos,fermecator,superb,ceresc,divin,Dumnezeiesc,Ingeresc,celest!
Perfect=desavarsit,exceptional,formidabil,ideal,extraordinar,magistral,minunat,splendid,sublim,superb,ireprosabil,absolut!
Dar azi am simtit ca te iubesc cum sinonimele astea toate n-ar putea sa-ti exprime niciodata.Te-am iubit pana la Luna si inapoi.Si-am rasfoit in mintea mea fiecare imbratisare,mai ales ultimele..Ma simteam de parca vroiai de mult sa faci asta si m-ai cuprins atat de protector...Poate mi s-a parut.Nu regreta...Nu regreta Nimic...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu