duminică, 23 ianuarie 2011

Fictiune

Zilele cu ea...
Vrei sau nu vrei sa recunosti au fost minunate...
Ai mai simtit vreodata ca vrei sa saruti pe cineva fara sa te opresti?Sa o strangi in brate atat de tare ca si cum a trecut un secol de cand n-ai mai facut-o?Sa iti doresti atat de mult sa fie acolo,la momentul potrivit?
Din ce tot ai spus nu...Si asta pentru ca Ea a fost singurul lucru real din viata ta dezordonata si inca ar putea sa fie.
Esti ratacit si stii asta.Vezi ca nu mai stii ce sens are viata,pe ce drum te indrepti,daca e corect si daca n-are obstacole...Pierdut,pierdut de tine asa cum sunt si eu.Insa eu stiu ce vreau,stiu ce iubesc.M-am indepartat de mine pentru ca m-am apropiat prea mult de tine dar stiu ca o sa vina ziua cand o sa ma regasesc...O sa ma regasesc atunci cand n-o sa-mi mai fie dor de noi sau atunci cand o sa te gasesc pe tine.Pe care nici tu nu te gasesti.
Si nu m-ar fi deranjat daca nu ne-am fi pierdut in lumi paralele care contrar tuturor teoriilor se intersecteaza uneori.Dar e bine si asa,esti uitat de tine dar liber...Liber sa simti din nou desi nu stii ce si pentru cine.
Si am inceput sa ma obisnuiesc cu toate aceste momente in care crezi ca o sa-ti iei ramas bun si apoi te intorci.Dar as vrea sa se opreasca,sa te intorci si sa ramai ca mai apoi sa ne regasim unul pe altul.
Si te rog sa nu ne mai indepartam de realitate in iluzii ca cea de aseara.Clipe care se spulbera si se uita imediat ce se termina,dupa care tanjim cu ochii reci si goi.Le vrem,da!Stiu ca mai vrei o seara ca cea de ieri.In care sa te distrezi numai si pe care s-o dai uitarii dupa.Dar sunt rare,foarte rare...
Realizez ca ai devenit o obsesie.Sunt dependenta de dragoste ce ti-o port,dependenta de orice moment.Ma agat de fiecare cuvant spus ca un copil naiv ce spera neincetat in lucruri false.
Si poate totu-i doar un vis...Si daca nu?
                                        For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu