duminică, 16 ianuarie 2011

Sfarsit de drum

Si pentru ce sa mai lupt?Pentru ce?
Pentru o obsesie continua care nu face decat sa ma raneasca,
Care nu incearca decat sa soarba si ultima picatura de Fericire
Din mine?
Da,pentru ce...pentru cine...ce mai conteaza acum.
Totul e dus si in fata e un viitor "promitator"ar spune multi.
Dar eu nu-l vad asa,desi incerc in fiecare zi cu-atata inversunare.
*
A trecut asa mult timp in care Viitorul meu erai Tu...
Dar acum ce mai pot spune?
Viitorul meu o sa fie altul,si altul,si altul...
Si asta pentru ca n-ai fost capabil sa ma tii langa tine.
Si-mi doream totusi asa mult asta...
Ce-ar fi daca as face tot posibilul sa te fac sa te simti groaznic,
Josnic,umilitor,sfasietor,indurerat?
Ce-as rezolva?Nu cred ca m-as simti mai bine daca ai trece...
Prin ce-am trecut si eu.
*
Asa ca o sa te las sa pleci,pentru ca vad ca,chiar vrei s-o faci...
Sa ne lasi in urma...
Da!Pe NOI!
Noi care eram candva minunati impreuna,si poate n-ai vazut asta.
Si altii n-au putut sa spuna caci ai tinut mortis sa nu stie nimeni.
Si dac-ar fi stiut toti ti-ar fi fost teama sa-ti spuna ca gresesti...
Sa-ti reproseze de ce faci toate astea...
Nu-i asa?!
*
Nu uita Luna care va straluci intr-o zi plina pe cer.
Era tot ce aveam noi inainte de a ne avea unul pe celalalt.
Nu uita ziua in care-am plans si ai stiut ca Te iubesc 
Nu uita cand m-ai imbratisat si mi-ai spus "Linisteste-te,totul va fi bine,o sa vezi!"
Nu uita ca ti-am spus ca o sa ma gandesc la tine indiferent de ce va fi...
Nu uita nimic...
Stiu ca raman vie in amintirea ta,asta n-ai cum sa ascunzi.
                                                             For M.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu