vineri, 14 ianuarie 2011

Si ce sa mai fac?

Si sunt constienta ca blogul meu fara scrierile despre si catre tine n-ar mai avea farmec.Defapt nimic n-ar mai avea ...Dar ce pot sa fac eu?
M-am chinuit atat de mult sa-ti dau dragostea mea si tu ce-ai facut?Nu am alte cuvinte..asa ca o sa folosesc sintagma "Ai profitat de ea";Poate ti-a pasat si tie nu?Asa spui mereu...Si eu ce pot sa fac?Ce pot sa zic cand tu ai mers mai departe si ti-ai gasit pe-altcineva...Cum as mai crede in situatia asta ca-ti pasa mai mult de mine?Vezi..Nu pot!
Cum ti-as putea arata ca-mi pasa de tine?Nimic din ce fac nu e suficient de bun,si nu mai pot sa-ti satisfac standardele.Dar de ce trebuie sa ma conformez eu lor?Nici eu nu stiu,probabil ca naivitatea mea e de vina.Si faptul ca Te iubesc.
N-ai idee de cate mii si mii de ori am incercat sa-ti scriu ceva de adio.N-am reusit niciodata,pentru ca nu pot s-o fac.E prea greu cand stiu ca ceva totusi ma leaga de tine...Sau cel putin asta incerci sa ma faci sa cred.
Ar fi fost perfect sa stiu ca te urasc,ca mi-e bine si ca nu-mi pasa de tine,de ce faci sau spui.Asa cum eram la inceput...Detestam faptul ca te iei de I. din cauza lui C.Pana am aflat ca defapt daca vrei,poti sa fii tu...si Tu esti o persoana grozava,atat de grozava incat o urasc ca m-a facut sa o descopar.Si-o urasc ca m-a facut s-o iubesc si sa sufar un sir continuu de dureri,de lacrimi si de zambete false.
Si poate intr-o zi ai sa-ti doresti sa vina inapoi,pentru ca poate n-ai sa poti trai fara...Greu de crezut.Si poate o sa realizezi cat o iubesti...dar daca va fi prea tarziu?Nu cred ca-ti va pasa...
                                 For M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu