luni, 17 ianuarie 2011

N-am putut,n-o sa pot!

Si nici de data asta n-am putut...N-am putut sa te inlocuiesc!
Firar ea de situatie...L-am refuzat...Pe C.!Da ma,pe el!
Pe el de care-mi reprosai cu fiecare ocazie.Si ce?Daca-l iubeam,sau macar placut as fi incercat sa te uit.Jur!
Jur c-as vrea la fel de mult sa te uit asa cum imi doresc sa ma iubesti.
Se repeta din nou zilele in care stateam abatuta in bataia vantului gata sa ma darame.Nu misc nimic.Doar inima-mi mai bate din cand in cand,doar ea mai e tinuta in viata de un licar de speranta...Si-n curand o sa moara si ea odata cu mine.
Sa ne ingropi cum se cuvine,sa nu ma ai pe constiinta...Am murit psihic de mult,insa nu ti-am spus-o,Te-am Iubit in adevaratul sens al cuvantului,cum nimic si nimeni nu-ti poate spune vreodata.Am gresit...da,eu am gresit.La naiba,desigur..iar sunt eu vinovata.
Si stii ca-mi reprosez in fiecare zi ca poate nu te iubesc suficient?Poate nu ti-o arat...Poate fac ceva gresit.Nu stiu!In opinia ta cred ca tot ce fac e un lucru anapoda,gresit,prost,aiurea,tampit,fals,cretin,rau,groaznic,mincinos nu?
Sper sa-mi zici intr-o zi...
Si eu sunt la fel ca ele,poate pentru ca sunt oarba si nu vad ca viata a trecut pe langa mine si va trece in continuare si eu stau si-astept adevarata fericire.Sa ne intalnim pe-un drum pustiu,sa nu ne salutam...si-apoi sa ne intoarcem unul la altul si sa ne spunem "Cat mi-ai lipsit!".Ce iluzie...
Chiar daca intre noi s-a racit totul nu ma gandesc la tine doar 0,1% cum m-ai rugat s-o fac acum ceva timp ci in fiecare secunda care trece tarata de zborul timpului,si trece atat de greu,si doare atat de tare...Insa mai vrei sa stii ca esti iubit?
Si asta sper sa-mi zici intr-o zi,poate chiar dupa ce citesti asta.
                          For M.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu