marți, 25 ianuarie 2011

Toate...


Si ce daca Minciuna e-un mod de trai?Ai mintit si eu te-am rasplatit asa cum a trebuit.Asa cum un om indragostit ar face-o.N-am facut-o la randul meu.
Yuck!Cat urasc cuvantul "Indragostit".Desi toti care iubim suntem indragostiti si indragosteala asta creste vazand cu ochii.Si creste,creste si iar creste!Creste pana ajunge sa ne sufoce,dragostea sa ne curga prin vene si sa respiram din iubire.Sa te imbraci cu sentimente si sa daruiesti tot ce ai.Devenim dependenti de tot ce tine de ea.De zambete neincetate,de acel Te iubesc spus in fiecare minut,de statusuri "siropoase"si de ganduri implicit la fel de multe si perfecte.
Si toate-s roz!Toate cresc si se inmultesc facandu-ne sa explodam de dragoste si fericire.Toate si absolut toate!
Si asta nu pentru mult timp.Asta pana cand toate aceste "toate roz"vor deveni "toate negre".Cand toate si absolut toate vor fi grele si ne vor durea.Pe toti i-a chinuit asta macar o data in viata.
Si uneori chiar nu mai poti,si-ti zici intr-un impuls de nervozitate "Ma *** pe ea viata"!
Si chiar daca asta se intampla,mergi inainte ca altceva n-ai ce face.Incepi din nou sa-ti iubesti viata si acea iubire iar creste la extreme uitand ca poti sa cazi din nou si "Toate sa devina negre".

P.s:Noi si iubirea noastra a ajuns pana la stele,dar doar eu am cazut de-atat de sus...si-acum toate dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu