vineri, 1 aprilie 2011

15 ani


Ieri a fost ziua mea.Am implinit 15 ani si ma simt putin mai mare...doar putin.Dar stiam deja asta.Era imposibil sa nu-ti dai seama ca maturizarea in cazul meu s-a facut sufleteste vorbind,mai repede decat in mod normal.
A fost frumos...desi n-am primit cadouri,au fost lucruri de n ori mai importante,mai...speciale.Am primit sms-uri de la oameni de la care nu ma asteptam,la unii a fost chiar a 3`a oara cand mi-au spus "La multi ani!"...
De ziua mea n-am ales sa ma duc intr-un pub cu niste prieteni si sa comand pentru toti bautura,sa ne imbatam si apoi sa ajungem toti acasa pe 4 carari.M-am distrat prea mult in momente prea scurte in trecut,si acum cred ca am profitat destul.Eram tentata sa..risc.Auzeam parca din toate partile "Distreaza-te cat poti!" si ascultam vocea asta!Chiar o ascultam!Si ca o psihopata parca-mi doream sa imi rasune din nou in minte...
Dar ieri am preferat linistea.N-am auzit decat vantul,fosnetul frunzelor,ciripitul unor pasari si vocea cuiva drag..Lucruri simple,dar care ma fac fericita.Acum nu e nevoie sa-mi asum nici macar un risc,oricat de mic ar fi el.
Azi,o melodie lenta si un om sunt unicele lucruri care imi transforma ziua intr-una linistita.Atunci cand astea 2 lipsesc,tot calmul meu dispare.Ma simt inconjurata de lucruri care ma atrag catre locuri in care nu vreau sa ajung.
Nici eu nu stiu de ce comportamentul meu se poate schimba de la secunda la secunda.Poate pentru ca in trecut am fost 2 in 1:acea fata zambitoare sau...nu.
Dar "Ce nu te omoara,te intareste."si eu n-am murit.

2 comentarii: