miercuri, 6 aprilie 2011

Special


De acum am certitudinea ca pot pierde orice atata timp cat il am pe El langa mine,caci el reprezinta Totul.Nu as avea cum sa-i multumesc ca m-a ales pe mine din atatea,eu...aia care eram umpluta pana la refuz de ura.Ura pentru ca nu-mi puteam crede ochilor ca am ajuns ceva ce nu mi-am imaginat niciodata.
 Insa El m-a scos de-acolo.A inlocuit usor ura cu apreciere si ruina cu un castel imens de nedaramat.E un "Superman"al povestii mele.
Mi-am dorit atat de mult sa gasesc omul care sa poata face ce-a facut el pentru mine,iar asteptarea mea a luat sfarsit.Uneori ma chinuie gandul ca nu sunt suficient de buna,ca nu fac lucrurile asa cum trebuie pe langa el care...orice ar face e perfect!As vrea sa-l apreciez asa cum merita si ma simt atat de fraiera cateodata ca nu se intampla asta.Ar trebui sa profit de fiecare moment si fiecare secunda in care e langa mine iar eu...eu astept initiativa lui.
Sunt cea mai fericita din lume pentru ca imi accepta totusi firea.
Si promit!Promit ca...la randul meu,voi aprecia absolut tot ce face pentru mine...Caci sunt lucruri mai speciale ca orice altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu