duminică, 17 aprilie 2011

Lupte inutile

Sunt lucruri pe care nu le poti uita oricat timp ar trece,doar lucruri...caci persoanele sunt usor de dat uitarii.Dispar asa subit dupa zile,luni..poate ani.
Sunt satula de strategii.De modalitati de a ne face rau intre noi si de cuvinte cu care ne jicnim la fiecare secunda.
Pentru ca din asta suntem alcatuiti noi oamenii,putem sa iubim sau sa uram.
Stiu cum e sa incerci in orice moment sa infingi cutite in spatele celuilalt doar de dragul de a arata invingator intr-un razboi fara noima.
Mi-am dat seama de mult ca luptele astea inutile nu aduc nici un beneficiu...nimanui.Asa ca mi-am propus sa trec prin lucrurile menite sa-mi faca rau ca o lebada prin apa...Fara sa ma gandesc cat e de adanca,cu gratie si grija care nu se vede oricum.
Luptele pentru satisfacerea unor orgolii imense sunt inutile.
In ochii unora erau Ingeri,acum au ramas doar Demoni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu