sâmbătă, 23 aprilie 2011

-

Am realizat ca putini oameni reusesc sa fie fericiti daca nu fac rau altora.Dar tot aceia sunt cei care pierd atat de des lucrurile cu adevarat valoroase in viata lor...
Le pierd din simplu motiv ca in loc sa se bucure de ele,ei zambesc satisfacuti de fiecare data cand cineva pateste ceva rau.
Dar nu vreau sa scriu despre ei,blogul asta e ticsit de postari pentru o persoana la fel.
A venit si Pastele...Nici nu stiu cum a trecut atat de repede timpul,parca mai ieri era iarna....Dar mai bine primavara.
Mai bine din simplu motiv ca Soarele asta l-am asteptat de-atata amar de timp si in sfarsit straluceste pe-un cer albastru si face pe oricine sa zambeasca.
De Paste nu-mi pot dori nimic.Am totul...
Totusi inca ma gandesc la declaratia pe care trebuie s-o fac pentru Miss si Mister absolvent.[8-|]
Am scris ceva insa de cele mai multe ori cred ca trebuie sa schimb cate un cuvant sau sa mai adaug cate o virgula.M-am gandit la o declaratie trista,rezumata la o poveste veche...dar nu vreau sa-i fac pe toti sa planga asa ca ma incanta mai mult orice alta varianta.
Idei?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu