sâmbătă, 24 aprilie 2010

Caracter inestetic...

Plutesc in deriva.Devin isterica gandindu`ma la acelasi lucru iar si iar.
Abia reusesc sa concep o fraza,dar totusi sper sa iasa bine.
Nu pot sa nu scriu fara sa ma gandesc la el.
A devenit un drog.
O senzatie care ma bucura dar in acelasi timp imi face atat de mult rau.
Nu stiu daca il iubesc.Nu stiu nici macar cine sunt cu adevarat.Nu ma cunosc prea bine,desi observ ca cei din jur se ingramadesc sa ma caracterizeze cum pot.
As vrea sa nu ma mai las in bratele sentimentelor.Insist sa nu se intample asta.Cu tot efortul,realizez ca nu pot.Nu sunt capabila sa ma opun lor,cum nici pana acum nu am putut.
Intotdeauna mi`am urat propriul caracter din acest motiv.Daca as putea as deveni imuna la fiecare zambet,fiecare privire aruncata asupra mea.
N`o sa reusesc niciodata sa ma schimb,asa ca daca vrei sa ma accepti..o vei face oricum!

Un comentariu: