marți, 13 aprilie 2010

Fericirea...

Iti doresti fericire si speranta.Nu te condamn,si eu.Dar nu ar trebui sa facem ceva sa meritam toate astea?Nu pica din cer,iar noi n-ar trebui sa credem ca asa va fi.Ti se pare ca nimic nu e perfect,si cand stapanesti fericirea vrei din ce in ce mai multa.Cand nu o ai,pictezi pe geam vise si speri sa o recastigi.
Bucuria,7 litere si atat de multe intelesuri.
Vrei bucurie?Trebuie sacrificiu.
Ai nevoie de ea?Nu vine mereu.
Iti place?Da,stiu ca mai vrei.
Ti se pare ca nu e pentru tine?Mda..si mie.
Pastrezi ca pe o comoara tot ceea ce e bun pentru ca simti ca ai din ce in ce mai putin[asta nu e valabil pentru toti].
Poti sa zambesti fals daca asta te ajuta,dar nu cred.Poti sa faci multe sa uiti de tristete,depinde de imaginatie.
Daca esti insa optimist,speri foarte tare ca va veni si randul tau sa fii din nou fericit.
Traim in lumi diferite,altii singuri,altii in 2[au avut noroc].
Am si bucurii si tristeti,am prieteni mereu aproape,am visele mele si nu-mi doresc decat putin noroc.:]

Un comentariu: