sâmbătă, 24 aprilie 2010

Incurajare,Optimism,Vise...

"Da viata visului tau si nu inceta sa crezi ca exista speranta.Incearca sa lupti,sa-ti castigi fericirea si dragostea bine meritata.Trebuie sa uiti de tristeti,griji si nevoi pentru ca viata ta nu va fi niciodata frumoasa in felul acesta."
Ar suna ca o incurajare exagerata,pentru unii mult prea exagerata.
E un sfat,pentru cei ce mai pot inca sa creada ca binele  va invinge raul din viata lor.
Nu e recomandarea mea,cu toate ca eu am scris`o.Face parte din caracterul cuiva mult prea optimist,insusire pe care n`am avut`o niciodata.
Pentru indeplinirea unui vis e nevoie de sacrificiu,mult sacrificiu.Cu toate ca te straduiesti,s`ar putea sa nu reusesti oricum.
Un ideal e ca un obiect.Il ai,dar orbit de posesie,uiti ca poti sa il pierzi.De cele mai multe ori asta se intampla.
Uitam de prieteni,de noi,de tot ce era pana acum important in viata noastra,pentru ca aceste cuvinte sunt inlocuite cu "el"[visul meu]...
Dragostea de cele mai multe ori este o iluzie,pe care putini pot s`o prinda din zbor.Daca ai grija de ea,e a ta pentru toata viata,daca nu,pierderea ei te va rani...

Un comentariu:

  1. Criminal..

    Ai talent fathoo`...!!;)

    Imi faci si mie compunerea la romana:))??

    glm..

    Deci..

    Bestiala..

    RăspundețiȘtergere