joi, 22 aprilie 2010

Joi,22 Aprilie


Ai ochi de copil...Mi`a fost teama sa te cunosc.Teama de necunoscut.La inceput,erai un oarecare...In inima mea se accentua un sentiment ciudat,ma facea sa tremur.
Erau emotii?Nu se poate sa fi fost emotii!
Imi place.Nu stiu de ce,nu trebuie,dar imi place.:|
Nu e o zi obisnuita,cum nici eu nu sunt obisnuita azi.
Ti`as mai da o imbratisare,dar esti la 15 minute departare si probabil ocuparea ta acum este alta.
Sper sa`mi mai iau odata la revedere si sa mai primesc una.Sau nu doar atunci...:|
Fumul de tigara imi aduce aminte de tine,poate deasta vroiam paradoxal sa trag un fum.Nu e ceea ce vreau sa fac,defapt..nici nu stiu.
Simt ca te cunosc de mult desi au trecut 2 zile.E ca un trecut comun dintr`o alta viata.Sa fi fost oare asa?!Greu de crezut,dar orice e posibil.
Orele de asteptat au constat in ezitari profunde si retineri pe care credeam ca nu sunt capabila sa le fac.
Mi`am descoperit o noua latura,prezenta ta m`a facut s`o gasesc.Si`ti multumesc ca m`ai facut sa ma simt mai bine.

P.S:Da,sa`mi lasi o tigara pe noptiera!:)
 

Un comentariu:

  1. Prea tareh..

    M`ai adus in lumea ta..

    Hai k vin eo..la tine..k o sticla de coniac..si whiski..:))

    Tu aduci tigarile..:x

    Si sa suferim..:))

    RăspundețiȘtergere