vineri, 23 aprilie 2010

Leapsa:]

Sunt ~ destul de confuza uneori.
As vrea ~ sa il am pe acel "el".
Pastrez ~ biletele pe care le-am primit atunci cand ne era bine.
Mi-as fi dorit ~ ca timpul sa nu existe.
Nu imi place ~ sa ma simt data la o parte.
Ma tem ~ mai mult ca orice sa nu se repete tot ce am patit.
Aud ~ mereu tot ce nu vreau sa aud.
Imi pare rau ~ pentru noi.
Imi plac ~ lucruri de nimic dar care ma fac fericita.
Nu sunt ~ cum as vrea sa fiu.
Dansez ~ cand am ocazia.
Cant ~ destul de des,desi prietenii ar dori sa raman fara voce[cant groaznic].
Niciodata ~ nu sunt multimita de capacitatile mele.
Rar ~ am fost fericita.
Plang ~ aproape mereu din motive banale.
Nu imi place de mine pentru ca ~ ma enervez usor si nu-mi dau seama de apucaturile mele pe moment.
Sunt confuza ~ atunci cand lucrurile se deruleaza in mod ciudat.
Am nevoie de ~ acel cineva care sa imi fie alaturi si sa ma iubeasca.
Ar trebui ~ sa fiu fericita mai des.

Un comentariu:

  1. M`am suparat..

    De ce??


    Fiindca canti si dansezi fara mine..:)))

    Nu ti`e rusine=)):-j

    Tareh..

    RăspundețiȘtergere