luni, 12 aprilie 2010

Alaturi de Ei nu te simti niciodata singur...

Pentru atata timp[1 ora,25 de minute si 6 secunde] m`am uitat la un film horror[The Unborn],la inceput mi se parea doar un nume suspect si neinteresant dar cheful de a vedea un film m`a cuprins si am decis sa`l aleg.Am descoperit ca pana si momentele de spaima le petreci cu prietenii.:]
Impartasesti dupa cum se tot spune si bune si rele,si spaima si bucurie,si surprindere si dezamagire.Renunti la unii,dar iti dai seama cat de apropiati iti sunt altii.
Iti dai seama ca nu are nici un rost sa ai un prieten doar ca sa te mandresti ca exista unul daca nu te bucuri de clipe alaturi de el.
Dupa anumite experiente,nu credeam in prietenii.Ziceam ca e doar o legatura intre 2 persoane care pretind ca se ajuta cand defapt nu`i deloc asa.Cu timpul am realizat ca nu e chiar ceea ce imi imaginam.
Am prieteni de care ma bucur si mi`as dori uneori sa le pot inapoia ceea ce fac pentru mine.
Nu poti supravietui fara oameni de nadejde in jurul tau,persoane care sa te sustina cand simti ca mai ai putin si cazi.
Afara ploua,privesc absenta pe geam si ma gandesc ca mi`as fi dorit sa mai am inca putin noroc.
Niciodata nu e prea tarziu mai ales cand esti tanar,dar oare nu ne bazam prea mult pe optimism?:|

Un comentariu: