miercuri, 4 mai 2011

Sfat

Inca ma surprinde faptul ca intotdeauna am fost "citita"atat de usor de unii oameni.Lucru care n-ar parea anormal odata ce stiu ca ma cunosc foarte bine dar totusi...
Si ma mira si mai tare ca desi mi se spune ca m-am schimbat atat in ultimul timp si ca seman cu altii ,sunt la fel de ghicita din alte puncte de vedere.
Nu sunt altcineva si nici nu voi deveni.
Stiu ca sunt genul de persoana care face destule greseli din care am invatat si invat in continuare.
O sa evit situatiile triste,care incep sa-si faca loc in vietile unor oameni de care imi pare intradevar rau si pe care-i sfatuiesc uneori sa-si asculte si creierul nu doar inima.
Inima e conceputa sa iubeasca si o sa-ti dicteze in fiecare zi acelasi si acelasi lucru indiferent de raul pe care il provoaca.
E trist si doare.Chiar daca ajungi sa zici ca nu-ti pasa...
Daca as avea o reteta a fericirii as da-o tuturor.Sa-i vad pe toti impliniti si cu zambetul pe fata.Dar n-o am...si tot ce pot face uneori este sa dau cate-un sfat.
Fiecare om pe care-l iubim este "de vis"pentru ca e unicul care conteaza in orice moment al vietii.Conteaza fiindca ti-l doresti mereu aproape,vrei sa te stranga in brate cand ti-e greu si sa -ti fie alaturi chiar si cand gresesti.
Desi unii nu fac asta din simplu fapt pentru ca nu sunt genul...Nu inseamna ca nu ne impartasesc pe deplin sentimentele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu