joi, 19 mai 2011

Dream


Putini sunt aceia care simt cand ceva merge prost si apar exact atunci cand ai nevoie de ei...
De care desi ai nevoie nu vrei sa-i vezi...
Putini sunt cei care te fac sa zambesti aproape incontrolabil si care stiu ceea ce simti cu-adevarat.
Dar numai unul e cel ce face din tine cineva mai bun,care te iubeste pentru ceea ce esti si nu-ti cere nimic in schimb.Cel care chiar daca ar fi la cativa cm distanta,mi-ar lipsi si l-as vrea mai aproape.De care m-as indragosti in fiecare zi mai mult si in ochi caruia m-as pierde fara sa-mi doresc sa mai gasesc drumul inapoi la realitate.
Si daca m-as lua dupa nu stiu ce nebun care a prevestit sfarsitul lumii la ora 4:00 pe 22 mai n-as mai avea la ce sa visez.Sau poate un singur lucru,pentru a noi oamenii suntem egoisti si ne dorim intotdeauna mai mult: sa trec cu bine si peste asta,si la celalalt capat al drumului sa fie acel cineva pe care l-as prinde de mana si nu m-ar lasa singura prada pustietatii sfarsitului.
Dar sunt dorinte pentru ca maine la 4 o sa dorm si-o sa visez ceva ciudat caci saptamana asta numai de asta am avut parte:cum cineva incerca din rasputeri sa ma omoare si in urmatoarea noapte ma invita la suc.Ce...coincidente!
Insa desi cred in vise si in semnificatia lor,o sa ma bucur ca n-am trait nimic din toate astea pe pielea mea si o sa ma gandesc ce altceva ma va mai surpinde in somn asta-seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu