marți, 1 februarie 2011

Un nou inceput.

Si poftim ba!Gata.Eu ma simt mult mai bine acum.Spre marea ta dezamagire te informez ca sunt extrem de fericita alaturi de cineva care chiar ma merita.Serios,ai impresia ca am glumit cumva cand ti-am zis ca nu mai am nevoie de la tine?Beata cum eram,imi aduc aminte sa stii.
A da,si el e mult mai bun decat tine.Si la propriu si la figurat!Ah.Ma simt uneori asa indragostita de el,n-ar putea fi niciodata cum ai fost tu.Niciodata!
Si a!Desigur,el probabil tine la mine mai mult decat ai facut-o tu.Nu-si bate joc frate,nu cauta DISTRACTII.Hai,acum plange-ti de mila,stii c-ai pierdut.Stii ca n-ai putut si n-o sa mai faci nimic sa ma mai aduci inapoi.Traieste-ti viata cu ale tale fete cu care-ti umpli fiecare parte din timpul tau liber.Atat ti-a mai ramas.
Cata ipocrizie sa-mi mai ceri un ultim sarut!Daca ti-l dadeam pe "ultimul",cu siguranta mai erau multe altele dupa.Si vezi tu,am putut sa rezist.Ce tot insistai cu replica "stiu ca nu poti refuza,vrei doar sa pari indiferenta"?Sa par indiferenta?Sunt!
Si cu el totul e mai perfect decat acel perfect imperfect care era cand erai tu.Sa nu mai incerci niciodata.N-o sa mai existe tentatii,iubire,sentimente,regrete,lacrimi si zambete intre noi.N-o sa mai fie nimic.NIMIC!Am vrut sa-ti ofer tot ce aveam eu mai bun,desigur...te-a durut in..!E,ai trecut cu vederea si acum tot ce-am eu mai bun ii apartine lui.
Pentru ca incep si pe el sa-l iubesc si el nu-si bate joc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu