vineri, 4 februarie 2011

Sa nu va intrebati de ce il Iubesc.

Si totusi de ce Te iubesc?Nu-i prea devreme?Dar cand o simti niciodata nu e prea devreme,conteaza intotdeauna sa nu fie prea tarziu.

Te iubesc pentru ca n-ai incercat niciodata sa fii altcineva.
Te iubesc pentru ca nimic nu ma poate opri s-o fac.
Te iubesc pentru ca m-ai facut sa-l uit.
Te iubesc pentru fiecare secunda in care ma faci fericita.
Te iubesc pentru ochii tai albastri.
Te iubesc pentru orice zambet.
Te iubesc pentru ca alaturi de tine totul devine cald,niciodata rece
Te iubesc pentru ca ma faci sa rad.
Te iubesc pentru ca imi place cand ma gadili.
Te iubesc pentru ca stii sa vorbesti din priviri.
Te iubesc pentru ca ador sa-ti simt parfumul pe hainele mele cand ajung acasa.
Te iubesc pentru ca esti Un nou inceput.
Te iubesc nu pentru ca esti o scapare,ci pentru ca alaturi de tine am invatat sa scap de rau.
Te iubesc pentru ca...pentru ca nu stiu alta cale.

Si chiar nu-mi pasa atata timp cat stiu ca lista ar putea continua.Fiecare zi alaturi de tine e un dar,si mie-mi place la nebunie sa primesc cadouri!

P.S:Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu