sâmbătă, 19 februarie 2011

Scrisoare din alta lume.Mi-e dor.



As vrea pentru o clipa sa ma despart de lumea asta plina de minciuni,pareri de rau si lacrimi.Pentru ca nu-i pentru mine.Sa ajung la mare unde doar pentru mine ar fi cald,si marea si-ar scalda apele in lumina blanda a soarelui arzator.Nu vreau sa ma mai gandesc la nimic,doar la ceva bun ce-as putea face doar pentru mine...Pentru ca destul m-am gandit la altii sau...la altul.Mi-am pierdut vremea efectiv,cum numai un nebun ar face-o.Si-acum sunt gata sa o fac din nou,sa-mi pierd timpul in numele dragostei.
M-as arunca in apa marii,as prinde pesti colorati in sute de culori.
As scrie o scrisoare de pe malul marii,si i-as trimite-o celui pe care-l iubesc.


"Buna dragul meu A.,e-atat de frumos aici si uneori atat de pustiu cand ma gandesc ca nu poti fi si tu.Mi-e dor,sincer mi-e dor.Acum,ca sunt departe,realizez ca viata fara tine e-un Univers scapat din maini,pierdut...E un Nimic dureros.Vad ca esti Totul,absolut Totul si ma ingrozeste gandul ca sunt cateva sute de km care ma despart de Totul meu.Daca ar fi sa ma pui sa masor pe-o scara de la 1 la 10 cat imi lipsesti,n-ar fi cifra si dac-ar fi,n-ai putea s-o vezi.E sus,foarte sus.Probabil 1 infinit se apropie totusi cat de putin de ea.Mi-as dori sa fii si tu aici,sa poti sa te bucuri de aceeasi priveliste.Sa fim doar Noi si sa privim Soarele cum rasare din mare...Noi,si-atat.Pentru ca pentru mine,e mai mult decat suficient.Te iubesc mai mult ca ieri,si mai putin ca maine.
                                                                                                     A ta,M."
                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu