duminică, 3 iulie 2011

Tu


Uneori imi dau seama cate as fi capabila sa fac sa te pot vedea intotdeauna cu zambetul pe fata si cu ochii tai albastri stralucind de incantare.
Cuvintele mele-mult prea putine-se chinuie,incapabile,sa fie intelese la adevarata lor intensitate,pentru ca inima nu-mi poate vorbi.
Nici macar nu stiu cum sa ma exprim cand vreau sa-ti spun ca esti cel mai minunat om pe care l-am cunoscut,iar altul despre care credeam acelasi lucru...nu merita nici ultimul c***t de pe pamant.( :)) )
Nu te-as schimba pentru nimic in lume si asta o stiu mai sigur ca orice altceva,iar eu...poate nici nu te merit.
Indiferent de numarul de randuri,cu fiecare din ele incerc sa te fac sa intelegi ce insemni pentru mine iar tu...ma faci sa devin cel mai fericit om de pe pamant.

Un comentariu: