vineri, 15 iulie 2011

Neimportant


Cat ma bucur ca mi-a dat Dumnezeu minte sa renunt la excursia aia,uneori nu tot ce-i moca ne aduce si beneficii.Cel putin,nu mie...
Omul ala oricum n-are ce cauta intr-o Manastire,pretinzand ca participa la activitati umaniste si ecologice...si Iadul ar fi un loc mult prea comod si lipsit de orice griji pentru el asa ca probabil ar trebui sa se inventeze un nou Univers in care sa moara de singuratate sau sa se chinuie.Sa isi piarda mintile asa cum am patit si eu pentru un timp,sa fie mintit si manipulat si poate si batut daca fac apel la partea sadica din mine.
Imi dau seama oricum ca nu-i nevoie sa-mi stric fericirea suparandu-ma pe faptul ca o sa traiasca fericit si nepedepsit mult timp de acum incolo...cu atat mai mult sa-mi bat capul dorindu-mi sa nu-l mai vad niciodata pentru a nu-mi strica buna dispozitie.
Deci n-o sa-mi mai pierd timpul vrand raul cuiva,pentru ca cei ca el nu merita nici macar ultimul gand.In schimb,cineva merita fiecare vis,zambet si imbratisare pe care o am si pe care n-o sa ezit sa i le daruiesc nicicand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu