miercuri, 1 iunie 2011

Cine esti tu...sau ce?



















Tu esti un demon venit sa imi dea vietii gust amar,
Trimis de cineva necunoscut ce strange-n el atata ura
Tu esti fantoma neagra a unor zile de cosmar
Ce-ncetul cu incetul inima-ncoltita-mi fura.

Tu n-ai nevoie de un Iad caci nu ai loc
Te port povara caci ma urmaresti necontenit
Nu iti e teama nici de apa,nici de foc
Sa imi doresc sa fii un vis urat am obosit.

Tu nu te-ai multumit doar cu putin
Ai vrut si inca vrei sa cad,sa sufar
Si sa ma tarai devastata in al tau venin
Precum un fir uscat si vestejit de nufar.

Nici azi n-am invatat sa scap de tine
Tu nu esti om,esti o naluca umblatoare
Incep sa cred ca nu-i destul curaj in mine
Sa incetez sa vad cum sufletul imi moare.

Prima mea incercare de poezie care sper sa  nu fie chiar asa un dezastru:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu