sâmbătă, 11 iunie 2011

Indescriptibil.Incomparabil


Esti intotdeauna aproape de mine si  as muri neimpacata daca nu ti-as spune pentru a 1000..0 oara cat de mult te iubesc.
Dar stiu ca azi nu ma sting,si o sa am ocazia candva sa-ti arat ca esti cel mai special om pe care l-am cunoscut.Au mai fost multi pe care i-am considerat asa si mi-ar fi frica s-o spun daca n-as sti ca fiecare a urmarit cate ceva.
Inceputul a fost nesigur si-am ajuns atat de repede sa-mi dau seama ca ai fost si esti unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat si de care nu-mi doresc sa ma lipsesc.
Mi-am dat seama ca faci intradevar parte din sufletul meu,fapt de care eram oricum sigura..ca esti acela care ma imbratiseaza si-mi alina mereu tristetea c-o vorba buna,pe care-mi doresc sa-l fac intotdeauna fericit si de care n-am sa ma satur o mie de eternitati.

Pentru ca Tu...esti omul care nu poate fi descris nici intr-o infinitate de cuvinte...
                             
                    P.S:I LOVE YOU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu